Specialized Tarmac SL8 Pro - Shimano Ultegra Di2 plento dviratis | Satin Blue Onyx - Black
Specialized Tarmac SL8 Pro - Shimano Ultegra Di2 plento dviratis | Satin Blue Onyx - Black
Aerodinamila + Lengvas Svoris + Važiavimo Kokybė = GREITIS
Niekas nėra greitesnis už Tarmac SL8 dėl aerodinamikos, lengvumo ir važiavimo kokybės derinio, kuris anksčiau buvo laikomas neįmanomu.
Po aštuonių kartų ir daugiau nei dviejų dešimtmečių tobulinimo tai daugiau nei greičiausias visų laikų Tarmac - tai greičiausias pasaulyje lenktyninis dviratis. Ar jūsų kojos tam pasiruošusios?
Aerodinaminis
16,6 sekundės Greičiau įveikiant 40 km
Aerodinamiškiausias Specialized kada nors pagamintas plento dviratis
Lengvas
Rėmas - 685 g
Lengviausias World Tour dviratis
Važiavimo kokybė
33 % geresnis standumo ir svorio santykis
6 % sklandesnis
Šis dviratis yra sukurta taip, kad oro srautas juo tekėtų lengviau, padedant pasiekti didesnį greitį.
Pagrindinis dėmesys skiriamas ne tik dviračio išvaizdai, bet ir tai, kaip jis veikia. Tiesiogiai priešais jį esančioje dalyje įdiegta speciali forma, kuri leidžia pasiekti didesnį aerodinamikos efektą - tai reiškia, kad oro pasipriešinimas mažesnis, ir dviratis juda lengviau.
Šis dviratis yra net 16,6 sekundės greitesnis už ankstesnį modelį - Tarmac SL7, kai nuvažiuojama 40 kilometrų atstumu, o tai reiškia, kad šis dviratis yra paruoštas laimėti.
Specialized naudoja Flo-Vis dažus kaip įrankį, leidžiantį inžinieriams pamatyti, kaip Specialized Tarmac SL8 priekinė dalis reaguoja į oro srautą. Šie dažai yra tepami ant dviračio paviršiaus ir padeda atskleisti, kaip oras juda aplink dviratį. Tai padeda geriau suprasti, kaip oro srautas veikia paviršių ir kuri dalis turi mažiausią pasipriešinimą.
Goes Like Hell,
Rides Like Heaven
Dėka didelių pasiekimų stiprumo ir svorio santykyje, Tarmac SL8 pakelia išskirtinį valdymą, agresyvų reagavimą ir Pasaulio čempionato išbandytą geometriją į naują lygį.
Šis dviratis yra tvirtesnis, kai traukiami pedalai, ir taip pat patogiai valdomas. Jis užtikrina komfortišką važiavimą, nustatant naują standartą lenktynių dviračių patogumui.
Dėka Rider-First Engineering* principo, visi, nepriklausomai nuo jų dydžio, patirs vienodą nepaprastą važiavimo kokybę ir valdymą.
Rider-First Engineering principas yra dizaino filosofija, kurią Specialized, siekdamas užtikrinti, kad kiekvieno dydžio dviratis pasižymėtų optimaliu valdymu, komfortu ir našumu. Šis principas remiasi supratimu, kad skirtingo dydžio dviračiai turi skirtingus mechaninius ir ergonominius reikalavimus, kad gerai derintųsi prie skirtingų žmonių kūno proporcijų ir vairavimo stilių.
Pagaminta lenktynėms
Nuo pat pradžios Specialized kompanijoje vairuotojas diktuoja sąlygas, todėl geriausi pasaulio lenktynininkai, tokie kaip Remco Evenepoel, Demi Vollering, greičiausieji sprinteriai - Fabio Jakobsen, Tim Merlier ir klasikos žvaigždės prisidėjo prie Tarmac SL8 kūrimo ir tobulinimo. Jie kartu sukūrė greičiausią pasaulio lenktynių dviratį.
RĖMO KOMPLEKTACIJA | |
Rėmas | Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Šakė | FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Balnelio spaustukas | Tarmac integrated wedge |
PAVARŲ SISTEMA | |
Pavarų rankenėlės | Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc |
Priekinis pavarų perjungėjas | Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on |
Galinis pavarų perjungėjas | Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed |
Kasetė | Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t |
Grandinė | Shimano Ultegra, 12-speed |
Švaistikliai | Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter |
Dantratis | 52/36T |
Centrinės ašies guoliai | Shimano Threaded BSA |
STABDŽIAI | |
Stabdžiai | Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc |
RATAI / PADANGOS | |
Ratai | Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth |
Kameros | Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve |
Padangos | S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm |
VAIRAS / BALNELIS | |
Vairas | Roval Rapide Handlebar, carbon |
Vairo iškyša | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Vairo juosta | Supacaz Super Sticky Kush |
Balnelis | Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails |
Balnelio iškyša | S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset |
PAPILDOMI DUOMENYS | |
Svoris | 7.16 kg (56 dydis) |
Visos nuotraukos, pateiktos mūsų elektroninėje parduotuvėje, yra skirtos suteikti kuo tikslesnę informaciją apie prekes, kurias siūlome. Tačiau svarbu paminėti, kad šios nuotraukos yra informacinio pobūdžio ir gali skirtis nuo tikros prekės išvaizdos.
Skirtumai gali atsirasti dėl įvairių priežasčių, įskaitant, bet neapsiribojant, gamintojo pakeitimus produktų dizaine, sudėtyje ar spalvose, taip pat dėl skirtingų monitorių nustatymų, kurie gali keisti prekės spalvą ar išvaizdą.
Todėl raginame klientus atsižvelgti į šią informaciją prieš priimant sprendimą pirkti, o jei kyla klausimų dėl prekės specifikacijų ar išvaizdos, maloniai prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių dėl papildomos informacijos ar paaiškinimų.
0 įvertinimai
0/5 Bendras įvertinimasAtsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.
Parašyti įvertinimą
Panašios prekės