Specialized Roubaix SL8 Sport Apex plento dviratis | Carbon - Smoke
Specialized Roubaix SL8 Sport Apex plento dviratis | Carbon - Smoke
Prieš du dešimtmečius Specialized sukūrė ištvermingą plento kategoriją, įrodydami, kad aukšta ergonomika reiškia aukštą našumą. Šiandien naujasis Roubaix SL8 su Future Shock 3.0 amortizuojančia iškyša yra lengvesnis, greitesnis ir sklandesnis nei bet kuris kada nors pagamintas plento dviratis, suteikiantis neprilygstamo pasitikėjimo savimi.
Kelias gali būti pragaras apačioje, bet važiuojant su Roubaix dviračiu visada yra dangus viršuje.
- Future Shock 3.0 - tai amortizuojanti šakė, kurią galima reguliuoti ir kuri yra patvaresnė nei bet kada anksčiau. Dabar, nepriklausomai nuo padėties ant dviračio kiekvienas dviratininkas gali mėgautis 20 mm sklandžia, nestringančia eiga. Future Shock padeda išlaikyti rankas ir vairą stabilų, kad važiuotumėte sklandžiau ir geriau kontroliuotumėte situaciją, kad išliktumėte greiti, saugūs ir pasitikintys savimi.
- AfterShock technologija - nuleistos apkabos konstrukcija atveria daugiau sėdynės atramos, kad padidėtų įlinkis, tačiau "daugiau" nėra tiesiog geriau. Pavé sėdynės iškyša kontroliuoja šią deformaciją, kad būtų užtikrintas optimalus vertikalus prisitaikymas. Kartu jie sukuria AfterShock technologiją, o su standžiu Roubaix galiniu trikampiu užtikrina sklandų važiavimą neprarandant efektyvumo.
- Roubaix SL8 yra sklandžiausias kada nors sukurtas dviratis - smūgių į vairą ir balnelį sumažėja 53 %, palyginti su artimiausiais konkurentais. Su Roubaix Future Shock 3.0 ratas greitai juda per nelygumus, o dviratininko masė išlieka stabili, išlaikydama pagreitį nelygioje vietovėje. Įprastos šakės smūgio metu atsilenkia atgal, dėl to pastebimai sumažėja greitis. Tai mokslinis faktas, sklandžiau iš tiesų yra greičiau.
- Su iki 38c/40 mm padangų tarpu ši ištverminga kelių mašina užtikrina geresnį nei bet kada anksčiau sukibimą nelygiu keliu ir net lengvu žvyrkeliu. Dėl lengvų, itin efektyvių Specialized padangų šis papildomas padangų tūris ir sukibimas neturi jokių trūkumų.
- Roubaix įkvepia ilgiausioms dienoms ant dviračio, todėl Specialized suteikė jam visus tvirtinimo elementus, kokių tik gali prireikti jūsų nuotykiams. Taigi, drąsiai imkite viską su savimi ir keliaukite.
RĖMO KOMPLEKTACIJA | |
Rėmas | FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Šakė | Future Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc |
Balnelio spaustukas | Hidden drop clamp |
PAVARŲ SISTEMA | |
Pavarų rankenėlės | SRAM APEX eTAP AXS, hydraulic disc |
Priekinis pavarų perjungėjas | - |
Galinis pavarų perjungėjas | SRAM APEX XPLR eTAP AXS, 12-speed |
Kasetė | SRAM APEX, PG 1231 XPLR, 11-44T |
Grandinė | SRAM APEX, 12-Speed |
Švaistikliai | SRAM APEX AXS, Wide 12-speed |
Dantratis | 40T |
Centrinės ašies guoliai | SRAM DUB BSA |
STABDŽIAI | |
Stabdžiai | SRAM APEX AXS |
RATAI / PADANGOS | |
Ratai | DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
Kameros | 700x28/38mm, 48mm Presta valve |
Padangos | S-Works Mondo 2BR, 700x32c |
VAIRAS / BALNELIS | |
Vairas | Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole |
Vairo iškyša | Future Stem Comp |
Vairo juosta | Supacaz Super Sticky Kush |
Balnelis | Body Geometry Power Sport, steel rails |
PAPILDOMI DUOMENYS | |
Svoris | 8.93 kg (56 dydis) |
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Stem Length | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 450mm | 450mm |
Stack | 543mm | 549mm | 566mm | 585mm | 605mm | 630mm | 665mm |
Reach | 353mm | 363mm | 370mm | 381mm | 389mm | 397mm | 403mm |
Head Tube Length | 90mm | 90mm | 105mm | 122mm | 140mm | 168mm | 202mm |
Head Tube Angle | 69.3° | 70.8° | 71.5° | 72.3° | 73° | 73° | 73.5° |
BB Height | 269mm | 269mm | 269mm | 270mm | 270mm | 271mm | 271mm |
BB Drop | 80mm | 80mm | 80mm | 78mm | 78mm | 78mm | 78mm |
Trail | 76mm | 66mm | 62mm | 61mm | 57mm | 57mm | 54mm |
Fork Length, Full | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm |
Fork Rake/Offset | 52mm | 52mm | 52mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm |
Front Center | 589mm | 587mm | 593mm | 598mm | 604mm | 620mm | 631mm |
Chainstay Length | 418mm | 418mm | 418mm | 420mm | 420mm | 423mm | 423mm |
Wheelbase | 994mm | 992mm | 988mm | 1005mm | 1012mm | 1031mm | 1042mm |
Top Tube Length, Horizontal | 503mm | 523mm | 534mm | 550mm | 569mm | 584mm | 600mm |
Bike Standover Height | 686mm | 719mm | 747mm | 766mm | 787mm | 809mm | 847mm |
Seat Tube Length | 445mm | 465mm | 485mm | 505mm | 545mm | 365mm | 410mm |
Seat Tube Angle | 75° | 74° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
Visos nuotraukos, pateiktos mūsų elektroninėje parduotuvėje, yra skirtos suteikti kuo tikslesnę informaciją apie prekes, kurias siūlome. Tačiau svarbu paminėti, kad šios nuotraukos yra informacinio pobūdžio ir gali skirtis nuo tikros prekės išvaizdos.
Skirtumai gali atsirasti dėl įvairių priežasčių, įskaitant, bet neapsiribojant, gamintojo pakeitimus produktų dizaine, sudėtyje ar spalvose, taip pat dėl skirtingų monitorių nustatymų, kurie gali keisti prekės spalvą ar išvaizdą.
Todėl raginame klientus atsižvelgti į šią informaciją prieš priimant sprendimą pirkti, o jei kyla klausimų dėl prekės specifikacijų ar išvaizdos, maloniai prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių dėl papildomos informacijos ar paaiškinimų.
0 įvertinimai
0/5 Bendras įvertinimasAtsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.
Parašyti įvertinimą
Panašios prekės