Revoliucinis greitis su parodomosiomis lenktynėmis
"Demo Race" visada buvo sinonimas milžiniškam greičiui, o naujausia dviračio versija tęsia šį palikimą. Dabar ši konstrukcija turi revoliucinį lankstų ratų dydžio rėmą, kurį nuodugniai išbandė ir ištobulino pasaulio čempionas Loïc Bruni. Jis siūlo neprilygstamą 29 colių priekinio rato ir 27,5 colių galinio rato derinį, užtikrinantį puikią traukos ir manevringumo pusiausvyrą. Šį unikalų derinį neseniai patvirtino UCI ir jis jau įrodė savo pranašumą, laimėdamas pasaulio kalnų nusileidimo čempionato ir pasaulio taurės varžybų titulus. Su "Demo Race" ši čempionatus laimėjusi formulė perduodama tiesiai dviratininkams, siūlant tas pačias pažangiausias savybes.
Prisitaikantis ir agresyvus veikimas
Demo Race ne tik pasižymi unikaliu ratų deriniu, bet ir reguliuojama galine dalimi, todėl dviratininkai gali keisti 27,5 ir 29 colių dydžio ratus. Šis universalumas užtikrina optimalų veikimą įvairiose vietovėse ir važiavimo stiliuose, išlaikant tinkamą grandinės atramos ilgį ir apatinio laikiklio aukštį. Kartu su amortizacijos konstrukcija, orientuota į labiau į galą nukreiptą ašies eigą, šis dviratis sumažina galinio rato pakibimą, o tai reiškia didesnį greitį sudėtingose trasose.
Aukščiausio lygio komponentai neprilygstamai važiavimo patirčiai
Kiekvienas "Demo Race" aspektas optimizuotas taip, kad būtų pasiektas maksimalus našumas. M5 lydinio rėmas sukonstruotas taip, kad būtų maksimaliai išnaudoti didesnio priekinio rato traukos privalumai ir mažesnio galinio rato manevringumas. Aukščiausios klasės "Öhlins" TTX22M.2 ritininis amortizatorius ir DH38 m.1 šakė užtikrina pasaulinio lygio pakabą, sukurtą sudėtingiausioms pasaulio "downhill" taurės trasoms įveikti. Be to, "SRAM X01 DH" pritaikyta pavarų sistema užtikrina sklandų veikimą nuo pradžios iki galo, todėl dviratininkai turi geriausius įrankius bet kokiam kalnų nusileidimo iššūkiui įveikti.
Pagrindinės savybės:
- Unikali lanksti ratų dydžio rėmo konstrukcija su 29 colių priekiniu ir 27,5 colio galiniu ratu.
- Reguliuojama galinė dalis, kad būtų galima keisti ratų dydžius ir išlaikyti optimalią dviračio geometriją.
- M5 lydinio rėmas, visiškai optimizuotas sukibimui ir manevringumui.
- Öhlins TTX22M.2 ritininis amortizatorius su išoriniu reguliavimu ir Trunnion tvirtinimu, užtikrinančiu ilgaamžiškumą.
- Öhlins DH38 m.1 šakė su 200 mm eiga, užtikrinanti sklandų nusileidimą.
- SRAM X01 DH pritaikyta pavarų sistema, užtikrinanti patikimą ir našų pavarų perjungimą.