Pirmasis daugelio lietuvių, pradedančių važinėti dviračiu pasirinkimas – hibridiniai dviračiai. Juos sutiksite ir miestuose, ir gamtoje. Šiandien aptarsime, kodėl šis dviračių tipas toks populiarus, kuo jis skiriasi nuo kitų dažniausiai sutinkamų dviračių ir koks geriausias hibridinis dviratis tiktų jums.
Renkamės dviratį: Hibridinių dviračių gidas
Kas yra hibridinis dviratis?
Hibridinio dviračio paskirtį sufleruoja jo pavadinimas. Tai – universalus dviratis, kuris derina skirtingų dviračių savybes: iš miesto dviračių pasiskolinta patogi sėdėsena, iš plentinių – vidutinės ar siauros padangos, o iš kalnų dviračių – manevringas vairas.
Tačiau nenustebkite, kad, rinkdamiesi savo dviratį, pamatysite daugybę skirtingų dizainų. Hibridiniai dviračiai taip pat skirstomi į skirtingas kategorijas: vieni iš jų yra labiau pritaikyti miestui, kiti – gamtai, ilgesnėms kelionėms ar sportui. Tad gali skirtis rėmo dizainas, padangų storis ir tekstūra, dalys (pavyzdžiui, stabdžių tipas) bei dviračio priedai. Nors didelė dalis hibridinių dviračių tinka tiek moterims, tiek vyrams, galite rasti ir specialiai moteriškų dviračių – moteriškas hibridinis dviratis išsiskiria patogiam užlipimui ant dviračio pritaikytu nuleistu viršutiniu rėmo skersiniu.
Dažniausiai hibridinius dviračius renkasi pradedantieji dviratininkai, todėl daugiausia šio tipo dviračių yra iš aliuminio konstrukcijos. Ji yra ypač patvari, tačiau kiek sunkesnė nei tarp profesionalų populiari karbono konstrukcija.
Hibridinis ir kalnų dviratis: pagrindiniai skirtumai
Nepatyrusiai akiai hibridiniai ir kalnų dviračiai gali atrodyti labai panašūs, tačiau tai – ne tapatūs dviračių tipai. Įdėmiau pažiūrėję pastebėsite, kad kalnų dviračių padangos daug storesnės ir turi gilesnius protektorius. Tai reikalinga, kad kalnų dviratis lengvai įveiktų šaknis, duobes ir smėlį – miške randamus paviršiaus tipus. Kalnų dviračiams taip pat būdingos pažangesnės stabdymo sistemos ir amortizacija, kurios hibridiniuose dviračiuose nerasite. Galiausiai, skiriasi ir sėdėsena – ant kalnų dviračio sėdėsite agresyvesnėje pozicijoje, o vairas bus dar platesnis, kad galėtumėte naviguoti staigius posūkius.
Hibridinis ir gravel dviratis: pagrindiniai skirtumai
Gravel ir hibridinius dviračius vienija jų universalumas – tai dviračiai, skirti įvairiems paviršiams. Tačiau gravel dviračiai savo išvaizda labiau primena plentinius dviračius, kurių rėmai pritaikyti storoms padangoms. Jie yra sukurti greitam važinėjimui bekele dėl labiau aerodinamiškos sėdėsenos ir lenkto „drop bar“ vairo. Nors hibridiniu dviračiu taip pat galite įveikti daugelį neasfaltuotų kelių, gravel dviračiu patikimiau važiuosite smėliu ar labai sudėtingu paviršiumi.
Pagrindiniai hibridinių dviračių gamintojai
Hibridinius dviračius kuria daugelis gamintojų, tačiau mes rekomenduojame rinktis iš įmonių, kurios garsėja savo sportiniais dviračiais profesionalams. Taip būsite tikri, kad jūsų dviratyje panaudotos kokybiškiausios medžiagos ir naujausios technologijos patogiam važiavimui. Kviečiame susipažinti su keliais gamintojais, kurių hibridinius dviračius rekomenduojame klientams:
Specialized
Amerikiečių dviračių gamintojai atrado sėkmės paslaptį, sukūrę savo hibridinius bestselerius „Sirrus“ ir „Sirrus X“. Šiose dviejose produktų linijose dviratį sau ras kiekvienas. Iš „Sirrus“ linijos rinkitės, jei ieškote dviračio kelionėms ir sportui mieste – važinėjimui dviračių takais ar kitais lygiais paviršiais, nes „Sirrus“ modelių komplektacijose rasite plataus diapazono pavaras ir siauresnes padangas. O „Sirrus X“ modeliai labiausiai patiks ieškantiems dviračio, kuriuo būtų patogu minti ir miške ar neasfaltuotais keliais – šie dviračiai sumontuoti su grublėtesnėmis plačiomis padangomis ir vienos priekinės žvaigždės (1X) pavarų sistemomis.
BMC
Šveicarijoje įsikūrę BMC sukūrė dvi hibridinių dviračių linijas – BMC 257 ir BMC „Alpenchallenge“. BMC 257 – kiekvieno miesto dviratininko, dviračiu keliaujančio į darbą, svajonė. Šis dviratis buvo projektuotas taip, kad kasdieniai pasivažinėjimai teiktų tik džiaugsmą: pasirūpinta pačia komfortabiliausia sėdėsena, šiuolaikiniu stiliumi ir aksesuarais. Kita, BMC „Alpenchallenge“, linija prioritetu laiko ne stilių, o greitį. „Alpenchallenge“ rėmų geometrija atitinka BMC plentinių dviračių formas, todėl šie dviračiai tiks ne tik ramiems pasivažinėjimams, bet ir rimtam sportui. Be to, visi BMC hibridiniai modeliai yra nudažyti ypač kokybiška milteline technologija, todėl ypač ilgai atrodo kaip nauji.
Cannondale
Cannondale pagalvojo apie visų patogumą ir sukūrė hibridinius dviračius „Quick“, kuriuos gamina moteriškais (žemesniu viršutiniu skersiniu) ir vyriškais rėmais. Tačiau, jei žvalgotės išskirtinio hibridinio dviračio, Cannondale taip pat turi ką pasiūlyti – Cannondale „Bad boy“ yra nepamirštamas dėl novatoriškos šakės, kuri su rato konstrukcija susijungia tik kairėje pusėje. Visi Cannondale hibridiniai dviračiai yra ypač ilgaamžiai, o dalis modelių turi ir priekinę amortizaciją, kad važiuotumėte patogiai visais paviršiais.
Trek
Tvirti ir lengvi Trek „Dual sport“ hibridiniai dviračiai labiausiai tiks gamtos mėgėjams. Su hidrauliniais stabdžiai ir rėmu, ant kurio telpa kelioniniai dviračio krepšiai, sukomplektuoti modeliai pakvies jus į nuotykius mieste ir už miesto. Trek teigimu, šis kokybiškas dviratis atlaikys visus iššūkius.
Elektrinis hibridinis dviratis
Išskirtinio patogumo ieškantiems savo klientams rekomenduojame apžiūrėti ir elektrinius hibridinių dviračių modelius. Elektrinių dviračių technologija palengvins mynimą – elektrinį „hibridą“ minti net 4 kartus lengviau. Tad elektriniu dviračiu lengvai įveiksite įkalnes ir patogiai vešite krovinius – daiktus, pirkinius, o gal ir vaikus į darželį. VELONOVOS asortimente rasite miestui pritaikytus Specialized „Vado“ ir kelionėms į gamtą sukurtus Specialized „Tero“ bei BMC „Alpenchallenge AMP“. Šie hibridiniai dviračiai turi 240–250 W variklius ir iki 710 Wh talpos akumuliatorius, tad vienu įkrovimu įveiksite virš šimto kilometrų.
Ieškote dviračio sau ar šeimos nariams?
Galime padėti išsirinkti. Susisiekite su mumis arba atvykite į VELONOVA parduotuvę, įsikūrusią J. Baltrušaičio g. 1, Vilnius.